fredag 25 maj 2012

Idag är en mysdag!

Hela natten har det ryckt i min underläpp. Ni vet, såna där små spasmer som man ibland får under ögat. Sjukt. Och rätt jobbigt.

Idag är jag och Robban lediga (stannar alltså hemma från TT) utan något som helst planerat, så vansinnigt skönt och rätt ovanligt märker jag när jag tänker efter och tittar igenom sommarens aktiviteter, jag ser att det inte är många helger som har bokats upp redan. Ungefär varannan och fler kommer det bli. Samtidigt som jag tycker det är skönt med inrutat och planering så känns det litelite tråkigt att det knappt kommer finnas utrymme för spontana grejer. (Jösses, det trodde jag aldrig jag tycka =)

För en timme sen (ca 07.00) väckte Edith mig för att gå ut, väldigt enträgen var hon, nu efter promenaden har hon gosat in sig i husses knäveck under hans täcke och dom snarkar ikapp.<3
Jag tittar på nyheterna (i lurar såklart, så jag inte väcker grisarna. Förresten, fan vad dåligt det här nya TV4 News är.) och dricker kaffe, mysigt.

Imorgon är det 80-talsfesten, så jäävla laddad!!!

Edith ska hänga med sin kompis Charlie (och Charlies husse förstås)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar