tisdag 8 maj 2012

Lite av varje.

Idag gick jag självmant upp runt halv sju, (!) Edith låg fortfarande och sov men det var så ljust så jag trodde att klockan var mycket mer.
Nu ligger den lilla grisen såhär i soffan:



Jag dricker kaffe med grädde och virkar sommargrytlappar, jag har fått dille på mormorsrutor,så jag kan få ta ner påskgrytlapparna. Runt halv tio tänkte jag fortsätta rita tryck, tror jag kan få färdigt ett till idag.
Därefter blir det långpromenad och sen renovering av ansikte och kropp, dvs OCM, peeling, fixa fossar, måla naglar etc. Mysigt!

Två av dom produkter jag använder till fejset.

Tittar på Nyhetsmorgon i Tv4 om en tjej som fick cancer runtom bukspottkörteln och genast går mina tankar till en av mina bästa vänner Camilla som fick en cancerdiagnos förra året och jag vill bara åka och krama om henne. Jag är så vansinnigt tacksam över att hon lever och att prognosen ser bra ut att jag inte finner ord för jag älskar henne så mycket och livet skulle bli så fattigt utan henne. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar