fredag 4 maj 2012

Det krävs lite disciplin för att jobba hemifrån.

Idag skulle jag egentligen varit på True Tattoo men eftersom jag inte hade någon kund bokad så stannar jag hemma och ritar istället, såhär ser det ut då.

Kolla mitt finurliga ljusbord till vänster, som jag längtar efter ett riktigt.

Ser ni vilken vidrigt ful röd matta vi har? Jag får fan ont i ögonen av att titta på den, vill byta ut den mot en ljusturkos, grå eller ljusblå matta. Jag är så trött på mörka murriga färger nu, särskilt den här årstiden, in med ljuset!
Har ont i höger axel, nacke och rygg som ni säkert förstår men vafan gör man, inte som att jag har så mycket till val.
Jag har gjort upp med mig själv att jag ritar i tjugo min, sen gör jag något annat i tjugo min osv. (måste vara sträng med mig själv annars blir det inget gjort.)
På mina andra tjugo så målar jag blomkrukor ljusgrå, planterar om växter, hänger härinne och på fejjan. Sedan jag delade House of Shirts där igår har gillaknappen tryckts på ett 50-tal fler gånger. Nu behöver det ju inte vara så att alla tryckningarna är mina kompisars förtjänst men FA-AN vilka fina vänner jag har! <3

Efter lunch ska jag ut på stan och införskaffa tre Poscamarkers och en lite tjockare tusch, skulle egentligen haft en promarker men det har dom inte längre så nu blir det något nytt, roligt!

Btw så är jag tillbaks i ketos nu, wohoo!

Sen kommer dagens stora nyhet, för mig iaf, och det är att jag äntligen, äntligen har fått en tid på Serafen där jag (förhoppningsvis) kan få hjälp med ADHD och terapi.
Fan vad glatt! =D

Hurra för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar