onsdag 2 maj 2012

House of Shirts

Mötet idag gick bra! Joel heter han jag hade möte med och han och hans sambo har ett företag som heter House of Shirts åt vilka jag ska designa t-shirttryck.
Jag visade mina skisser och fick tummen upp, HURRA!!!
Vi kom i kontakt med varandra genom en gemensam kompis, fasen va det är fint när man nätverkar åt varandra sådär, och det kändes såå bra och kul direkt.

Det firar jag med att äta svingod tacogratäng och dricka rött vin till. I dricksglas. Fanns inga andra diskade och inte fan orkar jag ställa mig och handdiska, nä nån jävla måtta får det vara. Tur att ingen ser mig =)
Robban är på AW och jag skulle egentligen ha följt med. Men dom skulle gå på Akkurat som inte öppnat sin uteservering och då kan jag inte ta med Edith (har redan lämnat henne ensam en gång idag) så jag får snällt stanna hemma. Att byta ställe var det tydligen inte tal om. (inte från Robbans sida förstås, han försökte.) Nähepp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar