måndag 7 maj 2012

God morgon!

Nu är ett tryck klart och skickat till House of Shirts Så var det bara 21 st kvar.. ;-)
Lite press är det allt men inte så farligt för det är ju så himla kul och jag har fortfarande ritflow (när allt går bra, är roligt och viljan och lusten finns där.) trots en paus på 2 dagar, lör-sön, då vi var ute i Svinninge och hälsade på Robbans mamma, pappa och sambo samt bröder med familj. Dessutom kom Robbans kompis med sambo ut också, det blev grillkväll och sen sov vi över i sjöstugan på Robbans pappa och sambos tomt. Tyvärr tog jag inga kort så jag får visa hur det ser ut en annan gång.

Igår hade vi en slappardag med film och mys sen gick vi och la oss 20.45 och jag och Edith sov till 08.45, japp något trötta.=)
Sen vaknade jag 00.45 med hjärtklappning och paniken skenande i kroppen, varför? Jo för jag var så jävla dum och tittade på SAW 2. Jag klarade inte av att sova ordentligt efter ettan så jag undrar just varför jag trodde att det skulle gå bra den här gången? Jag har aldrig varit särskilt bra på att titta på den typen av film nämligen. Det var bara att gå upp och ta en sobril för att hindra panikångestattacken, just snyggt.

Nu på morgonen har jag förresten fått ett jätteroligt erbjudande som jag berättar mer om när det går i lås!=)

Nu ska jag hoppa in i duschen, promenera Edith och sen iväg till Shock för att jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar