tisdag 11 januari 2011

12 timmar.

I natt tog jag igen gårdagens sömnbrist och sov som en stock från 22.00 till 10.00, 12 timmar alltså.

Igår gjorde jag en hel del saker som jag har skjutit upp, ( att skjuta upp saker triggar ångesten.) som att ringa några jobbiga telefonsamtal, påbörja några rituppdrag som jag helt glömt bort och rensa avloppen i badrummet. (FIFFAN, vad äckligt!!!)
Sen tränade jag, hade tvättstuga, lagade middag och jag och Robban pratade om hur jag mår, vilket var jätteskönt.=) Så det blev en ganska bra dag på det stora hela!

Nu sitter jag vid frukosten fortfarande och sen ska jag fortsätta jobba med rituppdragen.(bilder kommer, kanske t.o.m senare idag =)

Vi var ju hos Karin och Lars och firade att Lars har fyllt år i söndags förresten, lite bilder därifrån:

En av presenterna, är som ett manuellt tetris, jag ska köpa mig ett likadant!

Sällskapsspel, går ut på vem som är mest svensk. (Lite roligt eftersom Lars är från Norge, hihi)

Sen försökte jag ta lite bilder på Owe, deras senaste katt-tillskott, han var inte så sammarbetsvillig:

Först såg han galen ut.

Sen försökte han klättra ner. Men ni ser ju tassarna, sååå gosiga!=)

Min lilla Dahlia fortsätter att växa:

Nu är dom tre!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar