tisdag 25 januari 2011

Hårförlängning?

Väldigt skönt att den otäcka gårdagen är över.
I natt när Robban kom hem från jobbet så var jag fortfarande vaken så vi kunde ligga och gosa och prata innan vi somnade, gud vad vi har saknat det!=D På fredag är vi lediga båda två och ska bara mysa, äta och titta på serier heeela dagen, längtar.

Nu bär det strax av till Vårdcentralen för att ta ett blodprov, för att kolla så jag inte har några brister, och sen blir det gym.



Ni vet ju att jag numer färgar håret ljust istället för att bleka det, här ser ni en av dom största anledningarna till det:

Allt det hade gått av pga blekning men börjar nu växa ut igen!


Jag börjar även fundera på om det inte vore roligt med en hårförlängning. Jag är så himla trött på mitt tråkiga hår just nu och det tar sjutusen år att fixa det om jag vill ha någon rolig frisyr. Jag har några paket vågigt löshår hemma och skulle kunna be Tina sätta i det, grejen är bara den att det egna håret bli slitet och om man, som jag, försöker få en hyfsad längd på det så är ju inte det så himla smart.

Tina, Tessan W och jag (med löshåret jag funderar på i)på kryssning för några år sedan.

Aja, funderar en sväng till, Tina är ändå bortrest just nu.

2 kommentarer:

  1. Testa detta istället:
    http://www.rapunzelofsweden.se/1/sv/products/clip-on-set-hair-extensions.php

    Köpte mitt för över ett år sedan o använder det när jag vill vara extra fin, bara att plocka ut o in som man vill o sliter inget! Love it! ;)

    SvaraRadera
  2. JA! Det är verkligen jättesmart och fint=) Jag har lite löshår på trens hemma (med klämmor som jag sytt på själv) så jag vet vad du menar men plasthåret blir sådär galet stort och långt, det tycker jag är lite kul! Fast du har egentligen rätt, jag borde ju inte med tanke på min kassa hårkvalité..=D

    SvaraRadera