fredag 28 januari 2011

Inspelningen!

Idag är jag som bakis fast jag blev blåst på festen. Nog för att jag hade räknat med att det skulle ta lång tid, reklamfilmsinspelningen, men jag hade inte räknat med att jag te.x skulle träningsvärk (!) i benen, haha. "Ställ dig upp!" "Nej, sätt dig ner!" "Gå till höger!" "Förlåt, jag menar vänster!" "Hoppa som en groda!"
Okej, den sista kommentaren hittade jag på.=)
Jag hade inte riktigt räknat med att dom skulle ha ett team på sammanlagt 10 personer heller. Jag blev så nervös att jag tvingade Henrik ("Var ska jag stå så jag inte syns i bild?") att vara kvar i några timmar för att hålla mig sällskap.

Fotograf, regissör, enifilmteamet och en måttligt road Henrik.

Reklambyrån Kärnhuset och stillbildsfotografen.



Kl. 20.00 samlades vi och sen var det full patte tills klockan var två på natten.
Men det var ett gulligt gäng och när vi var klara applåderade alla och kramade mig och tackade, man blir ju alldeles varm i hjärtat!=)

Jag bakade förresten en paj på Sötin istället för socker men tyvärr så blev inte det heller gott, så jag får prova vidare.

Den blev ju snygg i alla fall, haha!


Nä, nu tänker jag dra med mig Robban ut i solen, vi ska köpa lite födelsedagspresenter tänkte vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar