måndag 3 januari 2011

På tal om...

Jag bloggade ju om kräksbollen igår och i morse vaknade jag och mådde illa. WTF?
Jävligt irriterande då jag hade planerat in massa grejer idag och nu sitter jag mest och försöker stävja illamåndet.
Nu tog jag en åksjuketablett så får vi se om det går över, förmodligen inte eftersom jag tror att det var för att jag antagligen fick i mig ngt äckligt på gymmet igår (läs: bajs..) då jag drack mycket = mycket petande på min flaska och eftersom jag tagit på maskiner/vikter/dörrhantag/bänkar/streatchmattor så är det inte helt otroligt. Tyvärr. BLÄ!

Förresten så längtar jag till sommaren nu, eller åtminstone att åka nånstans där det är varmt, jag kollade på mina och Robbans foton från Kolmården i somras och även om det var lite mycket barnfamiljer för oss så längtade jag tillbaka som fan.

Så här rädda var vi när vi skulle åka safarin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar