fredag 21 januari 2011

Vakna!

Har precis avslutat min frukost tillsammans med Vakna! på femman, det är mitt favoritprogram att äta frukost till, så himla skönt att slippa obehagliga nyheter om krig och våld när man precis har vaknat.

Hoppas Katrin Zytomierska kommer tillbaka också, då blir det perfekt!


Snart blir det gymmet, själv eftersom stackars Evelina är sjuk. Helkropp styrka och en halvtimmes kardio, det blir hårt men jag har proviant med mig.=) Efter det så ska jag ha telefonmöte med den där reklambyrån som jag berättade om häromdagen.
Vet inte om jag har skrivit om det men jag haft problem med akne ett bra tag nu och igår gick startskottet för operation aknebekämpning!

Vik hädan för helvete!
Jag är fanimej 30 år, ska man behöva ha akne då?! Detta är bergis straffet för att jag aldrig hade finnar i tonåren... *muttrar* Nåja, hellre nu än då. Känsligt det där med dålig hy när man är tonåring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar