söndag 16 januari 2011

Tullmuseum

Idag var det inte lika lätt att gå upp efter sömntablett, känner mig fortfarande ganska seg trots att jag sammanlagt sovit i ca 10 timmar med endaste ett sömnuppehåll. Drar slutsatsen att jag helt enkelt sov för länge. Edit: Ungefär 2 timmar innan jag gick och la mig hade jag även tagit en lugnade (som jag när jag skrev det här inlägget hade glömt bort) och dom kan sitta i längre.

Idag ska vi nog gå på Tullmuseum. Haha, nä, jag håller med om att det inte verkar så roligt men det är gratis och då kan man alltid prova.
Efter det ska jag och Robban köpa mjukisbyxor, mina nuvarande håller på att falla isär och hans är stora nog att hysa två personer, så det är dags. Robban tycker vi ska köpa matchande. Vi får se.

Nu blir det frukost och sen iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar