måndag 31 januari 2011

Ögonlycka.

Åh, mina ögon är som inbäddade i mjuk bomull. Eller kanske silke, något mjukt och härligt är det i alla fall.
Dom senaste sex dagarna har jag nämligen använt samma par endagarslinser (Obs! ENdagars..) eftersom Yourlenses tar några år på sig att skicka nya, ni kanske kan tänka er att det inte varit så skönt för mina ögon? Så! Så hände det fantastiska: jag hittar ett nytt par i en necessär!=) Så dom bor nu i mina ögon, ögon som lyser av lycka.



Igår var jag och Robban på supermysig middag hos Henrik och Catrine, vi fick gryta, potatismos och hembakt bröd, sen drack jag, Robban och Henrik typ en liter vin var.=)
Catrine är ju gravid och när vi var där så lossnade slemproppen! Wihoo, vad spännade för nu kommer det snaaart en bebis!

Nu ska jag fika klart och sen bege mig ut på en promenad i den underbara solen.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar