tisdag 25 januari 2011

Snopet.

Blev inget blodprov idag. Jag hade missat den lilla detaljen om att jag skulle ha fastat i 12 timmar innan nämligen, först höll jag på att ljuga och säga att jag inte ätit något men besinnade mig eftersom det bara skulle vara sjukt korkat. Det är ju inte för läkarens skull jag tar ett blodprov utan för min egen.

Käkade en Mintchoklad-bar från Swebar och drog till gymmet en sväng. Där var det sjukt mycket folk och jag fick lite lätt panik då jag var tvungen att klämma in mig mellan massa muskelberg, körde bl.a latsdrag parallellt med en kille något jag aldrig gjort förut och aldrig ens skulle komma på tanken att göra förr. Jag blir tuffare!=D
Nu är jag hemma igen och har ätit, duschat och piffat till mig inför möte med ett filmteam. Jag rodde nämligen i land dealen med reklambyrån Kärnhuset! Så på torsdag spelar jag in en reklamfilm med dom på studion, liiite roligt!=)
Vet inte om jag får berätta vad den handlar om ännu men frågar på torsdag så uppdaterar jag er isf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar