fredag 14 januari 2011

Knivmaskin.

Igår kom en av min bästa vänner Camilla på spontanbesök på studion! Mycket roligt och lite lustigt eftersom jag har tänkt på henne varje dag den här veckan.=) Vi gick och fikade på Café Monaco på Flemninggatan (drack rooiboste med smak av grädde, jordgubbar och champange, liiiite lyxigt!) och pratade i flera timmar.
Efter det roliga avbrotten tog jag rätt på mina tuber, ritade och byggde en skalpell-tatuerings-nål med Emil:


Skulle du inte vilja bli tatuerad med va? Höhö=)
Jag ska tillägga att ingen av oss vågade prova. (kanske smart av oss rentav, haha!)

Vi avslutade arbetsdagen med att ta en öl på Flying Scotsman. Som Robban sa: "Va? Tog ni EN öl? Det har jag aldrig lyckats med. Hur bråttom jag än har."
Det är ju sant, eller hur? Hädanefter ska jag börja säga "Ska vi gå och ta öl?" Istället för "Ska vi gå och ta EN öl?" För tilläggas ska att det nog var första gången jag faktiskt tog EN öl på en AW sådär.;)

NamNam!

Nu ska jag dricka lite mer kaffe innan jag beger mig till gymmet, idag blir det cirkelträningsprogrammet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar