fredag 7 januari 2011

Öl och cigaretter. (tatuering, piercing)

Igår blev en riktig toppendag!
Först fick jag skjuts till jobbet av Ante, och eftersom det var en galen snöstorm och snöade från alla håll samtidigt så var ju det ytterst välkommet.=)
Som tack tatuerade jag honom mitt på skenbenet, (nej, han tyckte inte det var skönt...=) en diamant, som jag inte har ngt foto på, blev det.
Sen hade jag en konsultation med en kompis som ville göra ett hjärta med banderoll och rosor, tror det kommer bli ett jättekul jobb, varpå han säger: "Sen har jag ett annat projekt. Jag skulle vilja göra en sleeve (helarm) också."
GUD! Gissa om jag blev nervös?! Men jag sa som det är, att jag inte har gjort ett sånt stort jobb förut men att jag absolut kunde försöka om han ville. Det ville han! Det ska bli så himla kul och spännande, min första sleeve!=D

Runt fyra kom Tina, min finfina kompis som inte bara är sjukt grym på hårförlängningar utan också är butikschef på Shock i Sthlm,  som jag också gjorde ett förstagångsjobb på, en rosett på fingret:

Visst blev det skitsnyggt?!
Gissa om jag också vill ha en rosett på fingret nu?! Men jag ska fundera en stund till, det är ju ett ganska stort steg det där med att tatuera sig på händerna.

Det var en sån härlig, kreativ stämning på jobbet igår så det verkligen var kul att jobba!

I onsdags hade jag besök på jobbet av min stamkund Mia, hon är en av dom som följt med mig längst och det är alltid ett nöje att utföra jobb på henne, i förrgår piercade jag hennes barn och bytte lite smycken på henne:

Töjd öronsnibb och tragus.


När vi slutat jobba för igår så gick jag, Tina, Ante och Emil till Picante (på fleminggatan, vår nya stamställe som serverar grymma tapas!) och åt och drack öl.

Jag och Fina Tina.




Ante och Emil. "Se arga ut" sa jag men Ante ser mest sömnig ut, haha!

På sunkhakens sunkhak Dovas som avslutade kvällen.

Varje gång jag dricker alkohol röker jag som om det inte fanns någon morgondag och jävel vad mycket mer bakis man blir om man röker. Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar