tisdag 18 januari 2011

Ont i örat.

Så, igår hoppade jag sömntabletten eftersom jag tagit ångestdämpande och när klockan ringde 08.00 så gick jag upp utan problem. Däremot har jag haft lite småångest ändå, sen runt 19.00 igår kväll, jag ger det till imorgon annars går jag tillbaka till doktorn.

I natt vaknade jag av vansinnigt ont i örat, inte så konstigt då jag upptäckte att hela kanten på mitt ena örhänge satt inuti (!) öronsnibben, -AJ!

Hela kanten på den övre öljetten.=(


Andra personer hade nog tänkt, "Ok, får gå till min piercare imorgon." Den tanken funkar tyvärr inte så bra när man är piercaren själv så det var bara att trycka på baksidan.. och trycka, trycka, trycka tills öljetten åkte ut med ett PLOPP. Mitt öra är lite ömt nu.

Strax ska jag följa med Robban till doktorn, han har ont i halsen, och sen blir det gym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar