lördag 29 januari 2011

Presenter.

Vi tog en långpromenad till Söder och Liveit-butiken igår. Väl där köpte vi Zorbing för två, ni vet som vi fick av Karin och Lars i julklapp, till Robbans arbetskamrat och hans tjej som har födelsedagsfest ikväll.
Promenaden gick över västerbron..

..förbi krönet där folk som förlovat/gift sig sätter fast ett hänglås..

..gulligt tycker jag! Det ska vi också göra när vi gifter oss=)


Idag gick jag och jobbade på två stamkunder från min förra arbetsplats, Malin och Jessica, och det var SÅ kul att se dom!=)

Här är Jessicas arm. Malin har ett hjärta på ryggen som jag glömde fota.


Dom är himla gulliga, kom med kaffe och muffins till mig och dessutom ville dom boka nya tider, kul!
Efter jobbet gick jag förbi Västermalmsgallerian och köpte mer presenter, den här gången till min kollega Henrik som fyller år på måndag. Risken finns att han råkar läsa det här så jag berättar vad efter han har fått det=)

Drar strax på fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar