måndag 17 januari 2011

Nytt träningsschema!

Igår tog jag inget lugnande men en sömntablett när jag skulle sova och jag sov i 8 timmar, (med några uppehåll, 3 kanske, detta pga Robbans snark, =) snoozade i en halvtimme och gick sedan upp utan problem. Så inget lugnande så sent på dagen om jag ska ta sömntablett är slutsatsen.
Jag är på dag fyra med antidepressiva (som innehåller laktos och där har vi en förklaring till biverkning mage, jag är känslig för laktos.) och ingen av biverkningarna är sådär väldigt jobbiga längre, skönt hoppas det fortsätter så.

Igår fick jag godkänt på ett av rituppdragen:

Liten uggla!



Jag vet att det bara gått tre veckor men har gjort ett nytt träningsprogram i alla fall för jag saknade styrketräningen så mycket. Det blir tre eller fyra gånger i veckan:

Dag 1:
-Bänkpress
-Axelpress
-Pushdowns

Dag 2:
-Knäböj
-Benspark
-Vadpress

Dag 3:
-Marklyft
-Latsdrag
-Hantelcurls

Väldigt basic. Efter varje pass blir det mage och 10 min kardio, kardion kommer bli längre för varje vecka.
Eventuellt kör jag ett helkroppspass efter 1-2 vilodagar, men det är bara bonus för man ska inte sätta ribban för högt då håller det inte i längden.
Jag funderar på om en Gainomax är en bra idé efter styrkan men innan kardio, jag ska läsa på lite till så får vi se hur det blir.

Sammanfattning av träningsprogrammet efter tre veckor:

v. 52 3 pass.
v. 1 3 pass.
v. 2 4 pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar