fredag 21 januari 2011

Veckans träning.

Så! Då var träningsveckan slut, så som jag planerat i alla fall, såhär har jag tränat och jag ska tillägga att jag är sjukt nöjd med min insats.=)

Måndag:

Bänkpress 3x8
Axelpress 3x8
Tricepspress 3x8
Crunches, maskin 3x15
Rodd 10 min

Tisdag:

Knäböj 3x8
Benspark 3x8
Vadpress, i smith 3x8
Situps, matta 3x30
Löpband 10 min

Onsdag:

Marklyft 3x8
Latsdrag 3x8
Hantelcurls 3x8
Situps, pilatesboll 3x10
Vario 10 min

Fredag:

Bänkpress 3x8
Axelpress 3x8
Tricepspress 3x8
Crunches, maskin 3x15
Knäböj 3x8
Benspark 3x8
Vadpress, i smith 3x8
Situps, matta 3x30
Marklyft 3x8
Latsdrag 3x8
Hantelcurls 3x10 (ingen särskild anledning att det var 10 rep istället för 8, gick så jävla bra bara! =)
Vario 10 min, Rodd 10 min, Löpband 10 min = Totalt 30 min

Fattar ni träningsvärken imorgon! Ska inte lyfta ett finger bara ligga och ha ont och grymta. Jag längtar.

Nu måste jag hoppa in i duschen för om ett par timmar dyker det upp ett gäng kompisar här och vi ska äta gulaschsoppa, det ryska brödet och dricka vin.


Mitt favvovin!


Förresten så gick jag in på Daglivs och såg att dom har tagit in Sukrin i sortimentet.
Fan vilket framsteg =D helt fantastiskt att det börjar dyka upp i vanliga affärer också (jobbigt om man jämt måste beställa på nätet.) så hatten av! Det var dessutom helt soprent på hyllan, flera som har längtat tydligen. Nu skrev jag ju för några dagar sedan att det smakade konstigt "kallt" när jag bakat med Sötin (ska vara samma sak, bara olika namn) men jag ska ge det en chans till ikväll, det blir paj till efterrätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar