söndag 9 januari 2011

Soffläge.

Igår var jag tvungen att ha soffläge precis hela dagen:

Hälften av fredagens inköp och anledningen till mitt soffläge igår.
Färdig för fest. Något risigt hår men det börjar bli lite längd på det nu!

Ja, jag kanske borde berätta vad vi gjorde i fredags! =) Vi var på "Bubbel&Singstar"-fest hos Evelina och Mattias, vilket var skitkul tills jag fyllnade till som en tok och Robban fick forsla hem mig i en taxi. Snyggt.=S

Evelina och jag medan jag fortfarnde kunde hålla ögonen öppna.

Sittsång av Eve och Mattias. Eve vann naturligtvis=)

Mattias och Robban. Robban visar hur det ska gå till.
Ja. Det är mitt huvud som sticker upp under en skitstor filt.
Fin bild på min hårbotten. Såhär låg jag hela lördagen och bara pustade.

Lördagen var med andra ord ingen höjdardag men vi hann kolla Dexter, Criminal Minds och Resident Evil-Afterlife. Och äta pizza!=)

När jag vakande imorse hade det kommit små skott i Dahliaburken:




Nu ska jag ut på en promenad och sen handla mat och present till Lars som fyllde år för några dagar sen, ikväll ska jag och Robban dit på middag ska bli såå mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar