tisdag 4 januari 2011

Dagens träning.

Blev först en träningsdvd med Caroline Nilsson:

Imorgon kommer det vara AJ i hela kroppen.=)

Sen fortsatte jag ut på en 40 minuters promenad och där var det så kallt så min mobil dog och vägrade vakna förrän vi kommit hem.
Här tänker jag inflika att jag kom iväg på fyra pass förra veckan och eftersom jag planerat 4-5 pass/vecka så är det klart godkänt! 

Topparna är klippta även om det bara blev en centimeter för jag var lite rädd för att det skulle bli snett.
Det där med städa och ställa upp saker på vinden, dvs. det har jag inte hunnit med, det är väl egentligen karlgöra? =D Faktum är att Robban häromdagen sa "Nej, det ska inte du göra, det är ju mitt jobb." och syftade på att dammsuga, moppa golv, städa toa och putsa fönster. Det är så man tror att man kommit till himlen.
Nu spelar jag jävligt hög musik, dansar och låtsas vara en rockstjärna, efter det ska jag laga mat, helstekt marinerad kycklingfilé, blomkål och broccoli, fullkornsris och fetaoströra blir det, jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar