onsdag 19 januari 2011

Snabb dag!

Idag har tiden bara flugit iväg. Tycker att jag alldeles nyss gick upp och åt frukost när det egentligen är dags att strax avsluta arbetsdagen!
Dagen började med rygg och bicepspass + kardio på gymmet, det gick bra och jag var tuff och var i det allmänna gymmet. Det finns nämligen "tjejgym" på Fitness24seven, ett träningsrum dit tjejer bara har tillträde, och när jag känner mig som en svag räka är det skönt att gömma sig där.
Imorgon blir det vila och på fredag har jag och Evelina bestämt att träna tillsammans, för mig blir det ett helkroppspass och en halvtimme kardio och det gäller att skärpa till sig när man tränar med en PT...=)

Sen hastade jag till jobbet och pimpade mitt piercingrum:





Notera dom sjukt söta sparbössorna som är från när jag var liten!

I övrigt ritade jag linjerna på ett hjärta till en kund, ni får se när jag har färglagt det, samt töjde lite öron och fick hålla i en kunds bebis! Bra träning eftersom jag ska bli Moster snart. Moster med stort M.
Har även pratat projekt med en reklambyrå idag, får besked om det går i lås imorgon då berättar jag för er också.=)
Snart ska jag hem till min sjukling pyssla om honom med mat, kärlek och Boston Legal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar