måndag 17 januari 2011

Kallt i munnen.

Åter från gym!
Passen gick jättebra och nu efteråt är jag skönt trött men fortfarande träningssugen, precis så som jag vill ha det, perfekt!=D (och ja, jag åt innan jag gjorde det här inlägget. Mata musklerna, ni vet...;)

Inte skittrevligt väder ute direkt.. Dock snart barmark!

Receptionen. Faktiskt trevligare när nuvarande receptionist INTE är där...;)

Rodd! Som jag hade saknat dig. Det var alltså dagens kardio.


Jag provade att baka en kladdkaka på mitt nya naturliga sötningsmedel, Sötin (som jag för övrigt skrev var samma som Stevia i ett tidigare inlägg, det var fel. Det är samma som Sukrin och inget annat.) igår och det blev bra i konsistens och smak, men när man tuggar blir det en underlig känsla av kyla i munnen! Märkligt.
Så hittills ligger björksocker, som jag tycker smakar lite för lite, högst på min lista av naturliga sötningsmedel. Nästa steg blir att prova Stevia.

Satte också en surdegsgrund igår:

Återkommer om 5-6 dagar då den ska vara färdig. (om det funkar =)

Min Dahlia har förresten vuxit lite också, mest på längden:

Tre stycken är dom nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar